Total Pageviews

Followers

Friday, November 5, 2010

Honney i'm fever

Honney ! gosh, i'm sick =( pity me 
and my body tempreture is high !
owh dear , 



(itu namanya demam nak membesar) 

bukan saya seorang sahaja yang demam, dengar-dengar cik doodle kita juga. tapi dia sudah sihat, cuma saya *sigh*




Banyakkan muka buruk I demam? Khas buat peminat di luar sana yang menanti album eh eh boleh berhenti merapu sekarang.
*perasan*

 Siapa nak bawa saya pergi hospital?? Tsk *bunyi sedut hingus akibat menangis. Suhu badan mencecah 37.5, kepala terasa terlalu berat dan raut wajah mampu memecahkan cermin.

ok saya harus ikhtiarkan supaya panas saya cepat turun
dengan memakan panadol ActiFast


ps:// Yeay! esok mama balik dari bangkok,Thailand =) happy
tapi kalau panas saya masih belum hilang,
owh pasty daddy saya quarantine saya di rumah 





3 comments:

  1. demam rndu kat mama mia kowt. hik3. take care ye. dah2 jgn blogging. pegi rest taw

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh...mia..tahun ni amek spm eh..

    ReplyDelete
  3. kak nana : hehe rindu XD..

    kak peah : a'ah bulan ni mia SPM!!!!!!!!!
    spm lg bpe ary, dah dmm trok mcm nie!!

    ReplyDelete

pages

1. 16. 17. 62. 63.