Total Pageviews

Followers

Tuesday, March 8, 2011

beri saya ketenangan

hati mahu lari sejauh2nya dari sini... tapi adakah dengan melarikan diri jiwa dan hati saya akan tenang.. dan akal saya menjawab TIDAK...


hati mahu mencari tempat utk menyembunyikan diri... tapi apakah dengan menyembunyikan diri perasaan ini akan sirna... dan akal saya menjawab TIDAK...


kadang2 terfikir juga... apa lagi yang harus saya lakukan utk menenangkan hati saya ini... entah la...

dan kepada awak ...

saya tidak pasti awak ditakdirkan utk saya atau tidak... dan saya hanya serahkan segalanya kepada Allah...


doa saya kini, hanyalah... kalau kamu untuk saya... moga Allah dekatkan hati saya dan hati kamu dalam kejauhan ini... moga Allah memberi kamu kekuatan utk menerima saya apa adanya... kerana saya tahu bukan mudah utk sesetengah manusia menerima saya seadanya...  
Tapi.. kalau kamu bukan orang nya... saya doakan moga kamu bertemu dengan insan yang lebih baik... insan yang punya ciri yang kamu mahukan... saya doakan moga kamu bahagia... dan saya redha dengan segala takdirNya...


sebab saya yakin, kalau saya memohon kamu tetap menjadi milik saya... sedangkan Allah tidak redha... tiada gunanya...


biar Allah menguruskan urusan hati dan jiwa saya... kerana itu adalah milikNya... dan Dia berhak keatasnya... saya redha...


utk saya meluahkan apa yang ada dalam hati ini kepada kamu... itu adalah mustahil... saya tidak mahu mengulangi kesilapan dan kebodohan saya yang pernah saya lakukan satu ketika dahulu... biarlah perasaan ini hanya dalam hati dan org2 terdekat sahaja yang tahu tentang perasaan ini... dan biarlah Allah menguruskan apa yang terbaik utk saya... dan saya akan menerima semuanya dengan redha...


cuma saya mohon... saya diberi kekuatan utk menghadapi hari2 yang mendatang... insyaAllah... Pembaca... doakan segalanya terbaik buat saya... insyaAllah...

saya tidak akan mengulangi kesilapan yang pernah saya lakukan sebelum ini.. maafkan saya..

No comments:

Post a Comment

pages

1. 16. 17. 62. 63.