Total Pageviews

Followers

Tuesday, April 13, 2010

Akhirnya

fuhh!! (mengeluh).. akhirnya, siap juga blog ni ye..
pada mulanya ingatkan separuh saja.. kemudian suda..'fullstop' tak nak buat lagi..
tapi akhirnya.. berhasil juga menyiapkan blog ni..





FATIN DIANA OTHMAN..yang memberi sokongan padu



                                    
  My Hubby  erkk...walaupun buruk tapi sweet!! terima kasuih juga kepada AQIM




 saya nak mengucapkan terima kasih atas sokongan ibu bapa saya yang telah mengizinkan saya untuk membuka blog dan membantu saya menyiapkan blog ini..
Dan tidak lupa juga kepada semua kawan-kawan saya antaranya,
FATIN DIANA,MAWARDAH,NABILA,FATIN IZZATI serta yang lain..

Thank's kawan-kawan atas sokongan anda..

1 comment:

  1. maaf ye.. baru buat jadi tak beberapa reti sangat..
    mengeja pon tunggang-langgang..sebab terharu kot..
    berjaya buat blog ni dengan bantuan baba i..
    hhahah n sokongan dari kawan2 i kowt..

    ReplyDelete

pages

1. 16. 17. 62. 63.