Total Pageviews

Followers

Friday, April 16, 2010

Annoying people.

tadi kat sekolah.. kena buli dengan 3 ekor lelaki..memang kena panggil ekor pon mereka bukan macam manusia..
tak ada perasaan langsung!!
mia N diana kena buli dengan amin, azeem N helmi.. owh ye sekali dengan Farhana...
ish memang tak boleh buat kawan!!

annoying ! -.-'


kat skola td sumpa mcm CELAKA ! td kat skola time lepas rehat , mmg aku dgn mia tkde mood . semue nye sbb budak laki kat blkg . semue nye perangai mcm setan ! pehal setiap ary jumaat korang mmg suke cari pasal ehh ? sumpah aku tk suke . even kw kacau mia shj . kesian kot kat dye . korg semua tk gune ! and and , aku dgn mia tk kan maafkan korg ! myb for awhile . tipu la klu tk bertego kat skola . kang kate sombong pulak . kan kan ? haihh . klu korg buad lg , mmg aku sepak korg . klu na try rase aku sepak korg , buad hal la lg . okeyyy ? ;)




OK..
see itu dari blog diana...mia tak tipu OK.. memang setiap hari jumaat 
mesti kami jadi mangasa BULI mereka!!!!
nak balas dendam...???
hahaha.. tak usah lah mia oii! kamu tu pengecut.. terima sajalah bulian mereka dengan hati yang reda~
hahahaha.. boleh jadi gila.. kalau EVERY JUMAAT asyik kena BULI!!! bengang juga..
owhh.. HELP ME.. eeyyhh tak..tak HELP US!!!!!

No comments:

Post a Comment

pages

1. 16. 17. 62. 63.