Total Pageviews

Followers

Wednesday, June 16, 2010

anyone help me!!!

malam ini ku bertolak nak pergi pulau pinang.. my hubby baru balik dari perak (kampungnya)
die nak jumpa aku esok..tapi  malam nie aku dah bertolak ke pulau pinang..alamak macam mana nie?
aku pergi ke pulau pinang sebab dipaksa..bukan suka-suka nak ikut =.=''
and si dia punyalah rindu nak jumpa..aku pulak tak boleh..macam mana ni?
apa harus aku buat? beri alasan pada daddy aku? apa alasannya? aku cerita pada diana apa yang berlaku. dia suggest aku jumpa die sekarang.. tapi aku tak bole keluar jam segini (5.27pm) lewat petang sudah jap lagi nak bertolak dah ..memang aku sangat buntu sekarang
baju semua dah packing =.=''???????

sayang mia betul-betul minta maaf..mia betul-betul dipaksa ikut.. mia tahu pengorbanan u dari perak turun ke KL
semata-mata nak jumpa mia pluss tak tido 2hari pluss u demam.. mia sangat risau pasal u sayang..
sumpah mia tak boleh buat ape-ape.. mia juga rindu u..mia juga,mia juga,mia juga!!!


tapi macam mana masa berjalan.. anyone tolong berikan mia alasan!! so that mia tak ikut pergi  pulau pinang..


what should i do??

No comments:

Post a Comment

pages

1. 16. 17. 62. 63.