Total Pageviews

Followers

Monday, May 24, 2010

what's going on with me?

ok i admit that, now i'm confusing my self..Ok now i'm totaly bluurr right now! someone please help me, what's wrong with me for this two,three days?? i mean my feelings .. it's just like, i'm totaly going crazy with this stuff..
ok. straight to the point ___________. 

pernah tidak korang rase macam err..rr perasaan sayang kepada seseorang itu muncul. i mean,  uh aku tak tahu nak terangkan bagaimana. tapi yang aku tahu perasaan ini macam buat aku gila. perasaan rindu, sayang, dengan si dia kuat sangat...sesangat-sangat nye!
ahah, itu yang berlaku pada aku sekarang. penyakit ini tak selalu muncul..aku sendiri heran kenapa boleh ada perasaan dengan si dia begitu sekali? padahal kami jumpa setiap hari di sekolah ^^, setiap minit, setiap saat..
ahahah. Ok nak kata aku angau dengan si dia, aduhh? perasaan ini kalut sangat la!
"mugkin inikah yang dinamakan cinta" oppsss tumpang lalu ye buat akim ini,

* mugkin inikahyang dinamakan cinta
hati gembira rasa bila kau katakan cinta
siang yang suram kini menjadi ceria
hati yang gelisah kini menjadi bahagia




ok, akim, aqim ahah nama pon lebih kurang same saja. 
erm minggu depan hari jadi si dia. Q!! i miss u so much ok it's enough already .
Awww! sayang, kamu akan jadi tua la -.-''
and i've pland something for him already.

oh so random  ;D  :  hati aku ini masih bercelaru, tulis di atas pon merepek sahaja, fikiran ini kalut, banyak aku nak fikirkan ! and lastly, 30 Mei is my Hubby Birthday..Waa~ sweet 17 sayang -.-""



No comments:

pages

1. 16. 17. 62. 63.