Total Pageviews

Followers

Tuesday, January 25, 2011

KAMI DAH OK SO TOLONG JANGAN BANYAK TANYE BOLEH TAK? SEMAK LAH WEI!


sumpah semak gile! aku betul-betul rimas dengan pertanyaan yang sama je setiap hari. aku tak kecoh lebih kau pulak yang sibuk-sibuk nak tau semua kenapa?
kalau aku tak cerita kau tak payah sibuk nak korek cerita.

memang tak boleh nak dinafikan la, disebab kan kamu dan kite, ada kene mengena, so orang pon selalu bertanya, dan bukan saja bertanya.. banyak tanya! tak suka taw!

korang please lah tolong jangan paksa aku untuk jawab soalan yang sememangnya soalan yang memang tak akan aku jawab.


ps://  aku dengan die dah ok, pucuk panggkal cerita. "tak payah banyak tanya...so biar ia jadi tanda tanya buat korang.. bak kata nabil ''lu PK la sendiri :)''


8 comments:

  1. ilek2..jgn lyn k hehe..
    hye im your new follower..moh ke blog saya..
    zoeyzauyah.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hye, thnx nanti mia follow kamu jugak XD

    ReplyDelete
  3. wahahahha..mcm artis la plak...sibuk je diorg nih..ekekek

    ReplyDelete
  4. sbr ye mia..
    mulut org mmg ssh nk ttp..
    chill yea..=)

    ReplyDelete
  5. apek poyo : hahaha kamu <3

    aesya : yup mulut orng kalo bole di kunci nak je mia bg ''pet lock yang beso tu''

    Ahik : ????

    ReplyDelete

pages

1. 16. 17. 62. 63.