Total Pageviews

Followers

Friday, February 18, 2011

segala-galanya telah berubah

Pahit sungguh hari berlalu, sungguh pahit.. nak telan pun kelat rasanya.. urh! sumpah aku sendiri tak paham dengan perasaan sendiri.. penat aku berlari.. aku bukan lari dari masalah tetapi aku lari untuk tenang kan fikiran.
tak ada jalan lain lagi kah untuk aku hilang kan rasa menyesal? rasa sedih? rasa...

apa lagi aku mahu dari dia sebenarnya? tak cukup lagi kah mia apa kau dah buat? apa aku dah buat? aku buntu, naza dan diana saja yang memahami. ape nie? aduh! aku sendiri tak paham.. kalau bukan mereka lah.. entah apa aku dah buat.. mungkin dah terbaring dekat hospitak.. hahaha sebab ambil 'overdoss' no,no,no aku masih waras..tapi bila sampai saja waktu malam kenapa aku macam gila..

Everything has changed Feel the heat

I'm burning deep inside and i Feel the beat Of my heart
 
you my friends always here by my side, thank's 

No comments:

Post a Comment

pages

1. 16. 17. 62. 63.